Labels

Tuesday, September 13, 2011

Kenduri Kahwin Baik Punya...

Kali ni nak berkongsi pengalaman ketika menghadiri kenduri kahwin antara FIRDAUS & NORAINA dimana pengantin lelaki merupakan abg kepada saudara IKHWAN di rumah beliau di Puchong baru2 ne...

Kalau sebelum ne x merasa puas pergi beraya, kali ne memang puas hati. Bukan apa, menu makanan yang disediakan mengalahkan rumah terbuka raya kot. Dah macam bukar bazar ramadhan je.. Kalau x caye cuba tengok gambar2 di bawah ne...

Cendol..lama aku cari..haha...

Kalau ada cendol mesti la ada Ais Kacang...

Laksa dia boleh tahan sedap...

Ne nasi minyak berlaukkan Ikan Keli, Ayam Berempah, Pajeri Nenas & lain2 lagi...

Apam Balik pon ada weh...

Bila tengok Lemang sekali cam hari raya pon ada jugak. Haha...

Kuih Raya. Tengok je la, makan x pon. Haha...

Buah-buahan sebagai pencuci mulut...

Sup Mushroom ngan Roti Grilled weh...

Perhh..Kambing Golek dia memang terbaik...

Soto ngan lontong pon ada...

Kuah Roti Canai dia sedap kot...

Ada banyak lagi. Cuma x sempat nak snape pic semua coz kena la tolong2 keluarga pengantin melayan tetamu jugak. Dapat makan pon dah cukup bagus. Cuba jugak tanya IKHWAN berapa kos kenduri kahwin ne. Bila dia bagi taw, terkejut kot. Mengalahkan kahwin kat hotel.. Hahaha...

Sempat post baik punya kat tempat makan pengantin.. Hehe...

Setakat itu sahaja perkongsian kali ini. Ketemu di post seterusnya. Wasalam...^_^

No comments:

Post a Comment